Södra Vätterbygdens Svampklubb

US
UNITED STATES
US

This page uses the IP-to-Country Database provided by WebHosting.Info (http://www.webhosting.info), available from http://ip-to-country.webhosting.info

onsdag 4 april, 18:30, Medlemskväll, L-G berättar om vaxingar
torsdag 10 maj, 08:00, Ölandsresan, 10-13 maj
onsdag 15 augusti, 17:00, Avrostning 15 augusti
onsdag 29 augusti, 17:00, Svampexkursion, Friluftsfrämjandet
söndag 2 september, Söndag 2 september Svampens dag, Store Mosse
söndag 2 september, 10:00, Svampens dag
onsdag 12 september, 17:00, Svamputflykt för nybörjare, 12 september
fredag 21 september, 18:00, Ängssvampkurs 21-23 september
kantarell.jpgkarljohan.jpgsvampens dag 4 sept 2011 102.jpgsvampplockning med kollegorna_06.jpgtradsvamp.jpgtrattis.jpg

Årsmöte 1 mars 2016

Kvällen avlöpte enligt plan. Glädjande är att styrelsen är oförändrad inför 2016 och det glädje bla mig som ordförande mycket. Jag har ett bra lag och tillsammans gör vi vad vi kan för medlemmarna.

Årsmötet besöktes av 18 medlemmar dvs 28 % av alla 65 medlemmar i föreningen. Årsmötesförhandlingarna innebar inga större nyheter. Efter gott fika fick vi se fantastiskt fina bilder från Britt-Marie Eidefjälls resa till Sydafrika. Vi fick se oerhört fina närbilder på de vilda djuren de stötte på under sina safariutflykter i en av Sydafrika 20 nationaparker.

Alla medlemmar som kom på årsmötet fick med sig en fin gåva hem, ett sittunderlag med föreningens logga på.

/Styrelsen